Kasih Sayang
dan

sesetengah kawan aku kata aku nie x sesuai sbb dia nie terlalu cantik bagi aku...sesetengah berkata agak mustahil aku memiliki dia sbb aku ni x sekacak rupa.....dan de kawan aku pernah kata cerminkan diri aku dlu klu nak dptkan dia....tp hakikatnya dia menyayangi aku....dia cintakan aku...dan aku semakin lama semakin menyayangi dia....semakin sygkan dia....aku xnak tgglkan dia...dlu hati aku berbelah bagi skarang nie aku dah mengenali erti pemberian yg Maha Esa....

aku bersyukur kerna ditemukan dia....aku hargai kasih syg yg telah dia curahkn kepada aku....dan aku kan bimbing dia sebaik yg aku mampu....dan aku xkan sia2 kan dia....selama nie aku hanya mengharapkan sesuatu yg x mungkin aku dpt...kenapa la dlu aku nie bodoh sgt....mengejar sesuatu yg mmg aku xkan dpt....aku meana hampir 6 bulan, sepanjang aku merana hanya dia jer yg berada di sisi aku...sokong aku...dari situ baru aku tau yg dia sebenarnya mmg mengambil berat aku....menghargai perhubngan yg selama nie aku x pernah ambik kisah pun....aku buta.....aku terperangkap ngan sifat keegoan aku....aku silap selama nie

dan skarang aku dah dpt cahaya baru...dia menyinari hidup aku....dan aku akan hargai perhubungan nie sebagaimana dia menghargai perhubungan nie....nmpk nya tiba masa aku lupakan sejarah hitam dan mencpta sejarah baru.....bersama dia





0 Responses

Post a Comment

  • Followers

    About Me

    Nothing mush about me...juz a simple guy with a simple life...luv make a fren, funny and unpredictable....