miss some one??
salam...dah lama x update dlm...maklum la, bz laa semenjak nie...lebih2 lagi wabak yg melanda di dunia nie skarang...aku dah jadi lebih berhati2....tp sepanjang aku kat kelantan, aku slalu teringatkn dia...bile aku ngok kain songket, kain batik yg cantik2 teringin nak beli tuk dia...cuma aku takut sbb nti dia ingat yg bukan2...tp klu ikut kn aku mmg windu sgt kat dia...sepanjang aku kat kelantan slalu teringatkn dia...lebih2 lagi bila aku folow bos aku shoping...byk mengingatkn aku beberapa peristiwa....

aku tkt nak cll dia, takut nak msg dia....even nak ajak kluar...sbb keegoan aku telah menguasai diri aku selama nie...aku hanya mampu mengingatkn dia dan perhatikn dari jauh dan ta wat pepe....aku hanya mampu perhati jer tp x mampu nak mendekati....aku terlalu ego tp aku sygkn dia.....
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • Followers

    About Me

    Nothing mush about me...juz a simple guy with a simple life...luv make a fren, funny and unpredictable....