Missing so much
salam...dah lama aku x update...klu ikut kn mcm2 luahan aku nak luahkn dlm nie....tp sejak sebulan nie aku rasa lain...rasa sunyi, kosong....dlm maasa tue aku asyik teringatkn dia...

i realy2 miss her....walaupun dah hmpir 5 bulan aku berpisah ngan dia...tp hati aku terus ingat kat dia....setiap masa setiap hari....aku asyik teringat dia...luaran aku nie mmg dah cukup ego sbb aku mmg xkan ingat dan membenci dia...tp dlm hati aku jauh di dlm masih tetap merindui dia...
aku masih syg kn dia...keegoan aku x dpt nak lawan prasaan nie...aku xtau nak wat cmner....pe yg akuleh wat juz ingat kat dia dan x wat pepe...
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • Followers

    About Me

    Nothing mush about me...juz a simple guy with a simple life...luv make a fren, funny and unpredictable....