Mimpi........
salam....mlm td aku rasa lain...aku rasa seolah2 seseorang yg aku harapkn tue hadir dlm hidup aku....aku dpt merasai kehadirannye., aku dpt mendengar pe yg dia katakn setiap kali kitorang berbicara, aku dpt rasa sentuhan dia....dan aku dpt rasa dakapan dia....tp bila aku sedar yg semua tue adalah mimpi...tp mimpi tue semua nye seakan2 benar....aku bahagia masa tue tp hanya la mimpi....

aku rasa cm xnak sedarkn diri aku wat selama2 nye...mimpi aku mmg terindah pada mlm tue...aku harap ia menjadi benar sbb aku rasa mimpi tue seakan2 benar dan pernah berlaku...aku benci klu semuanye benar bertukar mimpi...aku benci sgt...dan aku benci kenapa dia hadir pada mlm tue,.....aku mencintainya, aku merinduinya....dan aku xkn dpt milikinya kerna dia adalah milik owg lain.......
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • Followers

    About Me

    Nothing mush about me...juz a simple guy with a simple life...luv make a fren, funny and unpredictable....