Syawal yg penuh bermakna
Salam...aku rasa hari raya nie merupakan hari yg bermakna bagi aku...aku amat bersyukur kerna dpt beraya dengan keluarga dan sanak saudara...tp kemeriahan nie ditambah ngan kehadiran owg yg selama nie aku tgglkan dan lupakn begitu je....selama nie aku mmg x sedar akan kehadiran dia dlm hidup aku.....sejak dia dtg ke rumah aku pada raya kedua mmbuatkan aku berfikir sekejap aka n kesilapan aku wat masa lalu...aku dah tgglkan dia sselama setahun tanpa khabar berita...

owg yg aku byk wat silap tue bernama Puteri Nur amalinda.....aku dah lama couple dia sejak aku belum jejak kn kaki aku ke uitm...atas sbb2 yg x dpt dielakkn aku dan puteri terpaksa beerpisah...sebenarnye kitorang xnak berpisah, cuma masalah family aku ngan family dia wat kitorang berpisah...peristiwa tue dah setahun berlalu....skarang kitorang bertemu semua....dalam tempoh tue x sangka lak dia masih lagi ingat kat aku...cume aku jer yg nafikan....masa jumpa tue kitorang mmg ego...egio ngan perasaan kitorang...tp dlm prasaan kitorang sebenarnye gembira sbb dpt jumpa....aku mmg ego, saje jer xnak tegur masa kat umah aku, dia lak hanya berborak ngan kluarga aku...aku mmg xnak pandang dia...lepas balik tue aku msg dia dan kitorang borak agak lama gak la....rupa2nye masing2 nak tegur cume ego yg menguasai kitorang...klu leh kitrang nak berborak juz berdua jer ngan tanpa ganguan....x sangka lak dia masih ingat lagi paasal aku....

masa berpisah dlu pun mmg dia de katakn sesuatu pada aku.. dia suruh aku berjanji walaupn aku dah jumpa pasangan aku atau nak kawin nti jgn jemput dia...sbb dia x sggp nak lihat aku atas pelamin ngan owg lain...dari ctu aku rasa prasaan tue masih wujud dlm diri dia...aku nie mmg bodoh sgt...abaikan pe yg sedia ade kat depan mata aku....aku lak hanya dok kejar benda yg x kn dpt....dan skrang kitorang hanya msg 1 bulan sekali...tue pun sbb duk sebelah umah...hehehe....

dan skrang aku xkan sia2 kan dia lagi....jika betul dia jodoh dari Allah, aku kan jaga perhubungan tue sebaik2 nye...Insyallah
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • Followers

    About Me

    Nothing mush about me...juz a simple guy with a simple life...luv make a fren, funny and unpredictable....